Wizytówki

  • Wizytówka oraz katalog / Materiały promocyjne

    Wizytówka oraz katalog / Materiały promocyjne

Wizytówki

Wizytówki są najlepszą drogą do przedstawienia siebie lub firmy, dlatego tak ważne jest żeby jej wygląd, jak i jakość wykonania była na najwyższym poziomie. Wyroby z naszej drukarni to gwarancja najwyższej jakości wydruku bez względu na zamówiony nakład.

Druk wizytówek w formacie 90 mm x 50 mm na papierze matowym wysokiej jakości o gramaturze 350 g/m2, ale istnieje możliwość wykonania tego typu materiałów w innym formacie oraz na innym papierze. Wykonujemy zarówno jednostronne oraz dwustronne zadrukowania.

Nasza drukarnia w Krakowie dysponuje dużym wyborem różnorodnych papierów. Stosujemy podczas realizacji zamówień produkty standardowe, jak i ozdobny papierach renomowanych producentów. Podczas osobistej wizyty mogą Państwo samodzielnie sprawdzić rodzaj podłoża i wybrać te, które najbardziej będzie odpowiadało wymaganiom. Zatrudniony u nas, doświadczony personel z chęcią udzieli pomocy przy doborze rozwiązania do konkretnego projektu.

Maszyna, na której drukujemy (Najnowsza Konica Minolta), pozwala na wydruki ekskluzywnych materiałów, w których możemy wykonać dodatkowe uszlachetnienia.

Wizytówki z foliowaniem
Foliowanie ma na celu zabezpieczenie druku poprzez pokrycie go cieniutką warstwą foli. Dodatkowo usztywnia to materiał. Produkty mogą zostać pokryte folią zarówno jednostronnie, jak i dwustronnie. Dostępne folie: SOFT TOUCH, MATT, BŁYSK.

Dlaczego wizytówki jeszcze są ważne.
Wizytówki wciąż ważne, ponieważ nasza pamięć zawodzi. Ile razy spotkałeś kogoś, spędziłeś większość rozmowy na myśleniu o tym, co powiedzieć, co nie brzmi głupio, a następnie szybko zapominałeś imię, kiedy to wszystko się skończy?

… gdy spotkasz osobę na imprezie firmowej, weź jego wizytówkę. Być może nawet napisz notatkę lub dwie na rewersie wizytówki, aby uchwycić główne punkty rozmowy, będziesz miał je cały czas pod ręką. Najważniejsze jest to, aby mieć fizyczny zapis kontaktów, takie rozwiązanie przydaje się w przyszłości w pozyskaniu pracy lub kontraktów.

Wizytówka jest jak mapa drogowa do okazji. Może prowadzić do nowej pracy, wielkiego partnerstwa biznesowego, lub po prostu pomóc firmie zarabiać pieniądze. Pomyśl o sytuacji, gdzie chodzisz swoimi drogami. Nagle, można zauważyć, że ktoś mógłby być potencjalnym klientem. Co robisz? Przedstawiasz się i opisujesz to, co robisz, ale w pewnym momencie, musisz dać informacje kontaktowe. Wizytówka oszczędza czas i sprawia, że wyglądają profesjonalnie. Nie musisz piórem bazgrać swój adres e-mail na serwetce, a także daje poczucie, że nie jest to Twoje pierwsze biznesowe spotkanie.