Wraz z zaznaczeniem informacji na kolorowo prawdopodobieństwo jej zapamiętania rośnie o 80%!
Studenci i uczniowie najlepiej pamiętają informacje, które w tekście zakreślili kolorowymi flamastrami.
Daty ważnych spotkań i wydarzeń zaznaczaj kolorem – wtedy nikt o nich nie zapomni.
Upewnij się, że materiały szkoleniowe wyróżniają kolorem to, co uczestnicy muszą zapamiętać – usprawni to proces nauki i przyczyni się do lepszych wyników.
Rozpoznawalność marek i nazw rośnie o 70% wraz z wykorzystaniem koloru!
Ludzie szybciej i łatwiej rozpoznają obiekty przedstawione w kolorze „odpowiednim” – zgodnym z obiektem.
Wybierz kolor dla swojej marki i konsekwentnie go używaj – niech
ludzie rozpoznają go jeszcze zanim sobie to uświadomią.
Używaj „swojego” koloru nie tylko w logo i nazwie – kolorowa koperta sprawi, że Twoi klienci od razu uznają ją za istotną z ich punktu widzenia.
Dopilnuj, aby firmowe materiały dotyczące różnych tematów miały określone kolory – ułatwi to uporządkowanie dokumentacji i przyspieszy wyszukiwanie konkretnych dokumentów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>