jaka-wizytowka

Wizytówka odzwierciedla Twoją osobistą markę. Jest również doskonałym narzędziem marketingowym dla Ciebie i twojej firmy. Szczególnie podczas imprez, wizytówka jest pierwszym elementem który ktoś otrzymuje od Ciebie, w wyniku, to pierwsza okazja, aby zrobić wrażenie na danej osoby. Dlatego tworzenia wizytówki nie należy lekceważyć. Wizytówka powinna być profesjonalna, jasna do zrozumienia i odzwierciedlać wizerunek marki.

Oto kilka nakazów i zakazów o których trzeba pamiętać przy tworzeniu wizytówek:

Warto uwzględnić w projekcie wizytówek:

Prostota: Wybierz łatwe do odczytania czcionki i pozostań przy tradycyjnej wielkości wizytówek. Jasne tło, takie jak biały, beżowy lub jasnoszarym i ciemny tekst, czarny, granatowy lub ciemnoszary wygląda profesjonalnie i są łatwe do odczytania. Jednakże, jeśli jesteś w kreatywnym biznesie, jak artyści, projektanci mody, dodanie trochę koloru nie zaszkodzi, a może pokazać Twoją kreatywność.

Skorzystaj z drugiej strony wizytówki: Jeśli robisz interesy w innych krajach, upewnij się, że korzystasz z tylnej strony wizytówki. Warto dodać więcej informacji w różnych językach. Na przykład osoba, która prowadzi działalność zarówno w Polsce i Ameryce powinna dodać informacje w języku polskim na jednej stronie i hiszpańsku z drugiej.

Tylko konkretna informacja: Upewnij się, czy Twoja wizytówka zawierają istotne informacje. Twoje imię i nazwisko, tytuł, nazwę firmy wraz z logo, adres e-mail i numer telefonu powinien być zdecydowanie na wizytówce. Jeśli pozwoli na to miejsce, fizyczny adres firmy, strony internetowej firmy oraz numer telefonu komórkowego może być również zapisane na wizytówce.

Czego unikać:
Nie rób tanio: Nie stosuj cienkiego i taniego papieru. To może wywrzeć na drugiej osobie złe wrażenie na temat jakości twoich usług. Nie musisz iść do profesjonalnego projektanta wizytówek, ale zwróć uwagę na jakość wizytówek w drukarnii.

Kolejne kroki:
Nie używaj Clip Art: Nigdy nie należy używać klipartów na wizytówce. Jeśli masz wolny zawód i nie masz logo firmy, możesz skorzystać z profesjonalnego swojego zdjęcia na wizytówce. Innym rozwiązaniem może być po prostu nie używanie wszelkiego rodzaju obrazków lub logo i tylko podać swoje imię i nazwisko oraz tytuł.

Nie trzymaj wizytówek starych: Jeśli zabraknie wizytówek i trzeba iść na spotkanie, nie zabieraj nieaktualnych wizytówek, które zawierają niewłaściwą nazwę firmy lub niewłaściwy adres e-mail. Lepiej być szczerym i powiedzieć, że zabrakło wizytówek, ale chętnie prześlesz swoje dane na e-mail.